Service bij DB&S

Bij DB&S Machines is de technische dienst na verkoop “top priority”

Het zou te gemakkelijk zijn om te beweren dat iedereen een machine kan verkopen. Machines verkopen is een vakgebied als een ander, maar ook met de nodige eigen aanpak, maar vooral met kennis van zaken en methodiek.

Voor DB&S Machines is echter de service, dienst na verkoop, after sales, noem het zoals u wil, veel belangrijker.

Helpdesk : Interventie van op afstand om een probleem, indien mogelijk, op afstand te verhelpen.

Service engineers : Gekwalificeerde ingenieurs.

Administratie dienst na verkoop : Vlotte verwerking van werkorders, bestellingen van onderdelen, offertes van onderdelen…etc.

Om deze volledige ketting van meldingen, aanvragen, planning, interventies, onderdelen …etc. op te volgen is een structurele aanpak van essentieel belang. Traceerbaarheid van iedere stap bij een Service Aanvraag (SA) werd mede geïmplementeerd in het DB&S Machines ERP software systeem.

Om de DB&S Machines klanten nog beter van dienst te zijn, introduceerden we reeds meer dan 15 jaar terug volgende programma’s in onze technische dienst :

Fidelity programma :
Hoe meer machines van DB&S Machines in dienst, des te meer korting op de Service engineers verplaatsingskosten. (meer info op aanvraag)

Nearby Service programma :
Service engineers dicht bij de klant. (meer info op aanvraag)

Onderhoudscontract :
Vooraf geplande interventies, vermijden “het moet NU gebeuren”.
(meer info op aanvraag)

Technische Installatie voorwaarden :
Goede en correcte afspraken maken goede vrienden/klanten.
(Service tarieven zie onderaan)

Service Level Agreement : Service op maat van de klant.
(meer info op aanvraag)

Heeft U een technisch probleem of hebt u een technische vraag?
Vul het formulier 'Serviceaanvraag' in en wij contacteren u zo snel mogelijk!

Service op Format-4, Felder en Mayer-machines

Transparante en duidelijke communicatie naar U als klant is voor ons belangrijk.

Indien U de laatste tijd langere responstijd in servicevragen voor Felder, Format-4 of Mayer-machines moest ondervinden, staan wij er op U in alle openheid de redenen daarvoor mee te delen.

Een wederzijdse open uitwisseling van informatie biedt naar onze mening enkel maar voordelen.
Niettegenstaande (contractuele) afspraken hieromtrent, werd ons door de Felder-groep de toegang tot informatie en procedures ontzegd die noodzakelijk zijn om u een goede service te kunnen garanderen.

Deze omstandigheden maken het ons onmogelijk U (tijdig) de noodzakelijke onderdelen te kunnen aanbieden.

Als verdeler die voor haar klanten opkomt blijven wij er in tussentijd niettemin met alle mogelijke middelen bij de Felder-groep op aandringen de gemaakte afspraken na te komen, zodat wij u ook met betrekking tot de producten van de Felder-groep opnieuw de service zouden kunnen aanbieden zoals u deze van DB&S gewend bent.